Samochód to inwestycja w wizerunek twojej firmy
Odrapane, stale psujące się samochody, które coraz więcej czasu spędzają nie w trasie, ale w warsztacie samochodowym, to znak, że firma powinna pomyśleć o zmianie, nie tylko wizerunkowej. Przestarzała flota to również znacznie wyższe koszty jej eksploatacji, dlatego nowe samochody zawsze są tutaj długofalową inwestycją. Przy zakupie pojazdów warto brać pod uwagę jednak nie tylko ich prezencję, ale również patrzeć na oszczędność i niezawodność.
Do miasta i w dłuższe trasy
Auta służbowe powinny odpowiadać potrzebom ich użytkowników. Oznacza to, że zakup samochodu na firmę jest kwestią dopasowania do indywidualnych wymagań i charakteru pracy. Przy częstym podróżowaniu po całej Polsce lepiej sprawdzają się mocniejsze samochody z silnikami typu diesel, z kolei do miasta można pomyśleć o małym, kompaktowym pojeździe, który nie będzie spalał dużo i będzie można nim zwinnie manewrować w korkach.
Pod uwagę powinno się także wziąć kwestie związane z kosztami eksploatacji. Drogie części samochodowe, wyższa awaryjność, również duża pojemność silnika, która pociąga za sobą większe wydatki na ubezpieczenie samochodowe – to także kluczowe kwestie przy zakupie.
A może hybryda?
Interesującą alternatywą dla zwykłych samochodów z silnikami benzynowymi i diesla są te hybrydowe. Chociaż ich sprzedaż nie jest spektakularna, za co głównie odpowiada ich wyższa cena, to jednak wzbudzają one ciekawość osób szukających bardziej przyszłościowych rozwiązań.
Hybrydy wyposażone w dwa silniki, spalinowy i elektryczny, spalają nawet po 3,7 litra na 100 kilometrów, mają niską awaryjność, ponieważ nie stosuje się w nich takich części jak rozruszniki, alternatory, sprzęgła, filtry cząsteczek stałych, dodatkowo również mają wytrzymałe akumulatory, które pozwalają im jeździć nawet po kilkanaście lat bez konieczności ich wymiany.
Hybryda to nie tylko wybór oszczędny. Również ze względu na to, że są one przyjazne środowisku naturalnemu można kreować dzięki nim bardziej pozytywny wizerunek firmy. Wiele z nich ma także futurystyczny kształt, na przykład popularna Toyota Prius, dlatego od razu przyciągają wzrok – umieszczone na nich naklejki reklamowe na pewno zostaną zauważone!
Jeżeli w związku z tym szukasz niezawodnego samochodu do firmy, który jednoczenie pomoże ci w wyróżnieniu się na tle konkurencji i jednocześnie budowaniu pozytywnego wizerunku, pomyśl o hybrydach – teraz taki zakup samochodu na firmę jest coraz częstszy.